torsdag 25 september 2014

♡Vi har ett boende♡





Omg lite läskigt, MEN ÅH SÅ FANTASTISKT!  
Idag har vi skrivit på kontraktet till lägenheten och så fort hyresvärden skrivit på så är vi officiellt Londonbor!!! *yesss*   Bara längtar så efter att få flytta in och få lite ro i själen. Börja fixa, kunna laga egen mat (åh) god mat.  Billigare mat.  Blir ju dyrt att köpa mat ute varje dag :/ 

Efter detta fantastiska så skaffade jag ett UK simkort, så jag kan börja leva normalt och använda mobilen 24/7 igen. ;)   Ne men skönt att kunna sms:a och höra av mig till folk i London utan att det kostar en förmögenhet.   
Sen vandrade jag och Gustav runt i Hammersmith, kollade in området lite. åh London <3   Varje dag så blir jag bara mer och mer bekväm här.  
Var så himla nervös över att det skulle kännas fel och vara jobbigt här, pga all stress osv, Men det känns bra faktiskt.  Jag gillar ju stora städer så det passar mig bra tror jag.  (kanske kommer få äta upp mina ord om några månader, vem vet) Men tror att jag kommer trivas väldigt bra här faktiskt. 


Nu ligger vi inne på hotellrummet och är ytterst sociala.... 


ja.... trötta och slitna. Vi förtjänar att ligga i var sin säng med varsin laptop. Haha ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar