lördag 27 september 2014

♡break through♡

Idag är det en slappardag.
Välförtjänt.

Allt med lägenheten är fixat, så nu väntar vi bara på att få flytta in.
Det hade varit GUUULD om vi fick flytta idag, för vi har bara bokat hotellrummet tills Söndag förmiddag.
Men det verkar som om vi kommer få flytta på måndag.  Så får väl hoppas att vi kan få hyra rummet en natt till.  

Igår firades lägenhetshittandet med Tapas, sen efter det åkte jag och Lovisa ned till Fulham och träffade lite folk som kommer att gå på skolan.  Riktigt trevligt folk :)
Men Guud, vad dålig jag är på att kallprata.
De flesta, (typ Lovisa) är otroligt sociala och har lätt att snacka med folk, men asså ne. Det fyller inget riktigt syfte för mig att snacka om oväsentliga saker.   Jag blir bara obekväm med sånt här.

Visst är det trevligt att träffa nytt folk och lära känna nya människor, men det är ändå något som hindrar mig.     Nån börjar prata med mig och frågar saker, jag svarar och vet aldrig om jag ska prata vidare, och fråga saker själv..  det här med att föra en konversation vidare är inte min grej. I alla fall inte med folk jag inte känner.  Är det folk jag är bekväm med och sånt, då kan jag prata på hur mycket som helst.   Det tar väl bara tid att bryta ned barriären antar jag.
¨
 Här lyssna på denna fantastiska låt istället :)
tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar