måndag 11 maj 2015

♡sol♡

Idag har varit en väldigt intressant och roolig dag!
Gick upp och tog mig till skolan, 10:50 så spelade jag piano och sjöng lite backing vocals för kära Sara i min klass, som gjorde en audition till The End of Term Showcase.  Så härlig låt, och hon va så braaa.

Sen repade Jag, Sara och Karoline på min låt. och vid 15.20 så gjorde vi min audition!! Roligt å spännande. hehe Det gick bra faktiskt. Om jag blir vald så vore det ju kul. Men spelar inte så mkt roll.  Mår väldigt bra just nu. Känns väldigt skönt. Mått dåligt i flera månader. men har fått så mycket gjort denna veckan. Jobbat massor med olika låtar, skrivit en massa nya texter och stycken. Spelat in musik och covers. Repat en massa. Hängt med kära vänner, och bara.. åh.

Det läskiga är bara att jag VET att jag kommer må dåligt snart igen.  men försöker tänka positivt!! NU mår jag bra, och ska njuta av det. Och sen om det kommer en dålig dag, så är det just bara EN dålig dag.  Det kommer finnas bra dagar också. Kännes cheesy att säga så. men aja

bara väldigt skönt att känna sig något normal efter månaders depp period. tror senast jag mådde så här bra under en längre tid var i februari. Så äntligen lixom.

sen när jag kom hem vid sju tiden så gick jag till parken och tränade på utegymmet och sprang en runda. kändes sååå härligt.

Blir skola imon. Ska bli kuuuul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar