fredag 8 maj 2015

♡nått....nått♡

Senaste dagarna har varit väldigt bra. (yeey) 

Har påbörjat några projekt till skolan. Så känner mig snäppet lugnare!
Skriver massa låtar, och mixar för fullt. Det börjar bli roligt, speciellt när man får det låta bra.

Använder coola synthar och plingande ljud. Gillar det faktiskt :3


Har inte lika hemska panikattacker längre. Gått nån månad sen sist (rekord typ wooh)  förutom i Tisdags då jag fick en under en lektion, satt och försökte andas i min ensamhet.  Blev sjuuuukt yr, och trodde ett tag att jag skulle svimma.  Hatar den känslan.  Hade glömt ta min medicin då med så vet ej om det hörde ihop.  Men sen på onsdagen så slappade jag i sängen ett tag och tog inte min medicin förens 14.30 typ, och hade en så störig känsla i kroppen. Fick lixom "stötar" genom hjärnan.  Små sekunder då det känns som om man får en elstöt. Det försvann efter nån timme. Enligt min läkare så var det en biverkning av att jag inte tagit medicinen.   uurrrrk.
aja. får va mer noggrann i framtiden då.

2 kommentarer:

  1. Nej men åh, har du fått brain zaps :P
    Klassisk biverkning. Den har jag haft många gånger när jag slarvat med mediciner.

    Skönt att höra att du mår bättre nu i alla fall :)
    Och de där "brain zapsen" är inte farliga även om de är obehagliga och brukar gå över ganska fort om man tar medicinen igen.
    Sen när och om du slutar med medicinen så får du trappa ut den lååååångsamt så du inte behöver få såna biverkningar då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa så heter de ju xD usch så obehagliga.

      Radera