onsdag 29 oktober 2014

♡ruuuuum♡

Long time no see!

Är helt inne i skolan och alla rutiner nu.
Det är helt fantastiskt. Älskar det!  

 Vet inte vad jag ska skriva om, så tänkte visa lite bilder på hur jag bor. hiih

Se mitt super-lilla-mys-rum
Får plats med min säng typ. :) men det är mysigt.



Har ett nice ställe att hänga mina kläder på. (Y) me likey


och min hylla är supercoolio också. :) 


har fortfarande lite att fixa med rummet, men allt som allt så är det typ klart.

Får ta lite extra bilder på resten av huset nån annan dag. 

Sitter nu inne på ett starbucks och använder deras internet för vi har inget hemma än. Måste ha internet för att göra läxorna haha . såååå sega är vi.
men är på G att fixa det!! ;D wiiih 
suttit här i nästan 2 timmar.  Kanske ska gå snart innan de misstänker nått fuffens O_O 
neeedå





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar