lördag 22 mars 2014

♡Stress och ost♡

åh mitt humör har varit helt fucked idag.  upp och ned hela dagen. 

Har känt mig lite konstig nu i några veckor egentligen. Sådär när man känner att jag mår bra och jag är glad, Men samtidigt så är man helt fylld med ångest som bara inte försvinner, utan ligger där under ytan och väntar på ett tillfälle att dyka upp.   Så igår var ju en otroligt bra dag att dyka upp tyckte ångesten. Sen höll det i sig ganska starkt fram tills idag.

Så idag har verkligen varit en bergochdalbana. Ena sekunden är jag glad för att i nästa må pissdåligt. uuuughh
gick bättre efter ha pratat med en av mina lärare. så det var ju braaaaa!!

Tror mycket beror på att jag är överstressad för tillfället. Har inte kunnat slappna av på flera månader. Det är alltid något på gång. Förut var det våra två Gardell-pjäser som stressade mig, och nu är det musikalen - som vi har premiär med om mindre än två veckor. (gaah)  
Men tror det kommer att gå bra nu, det känns lite bättre i alla fall. Idag har vi uppträtt på en mässa i Eslöv, där visade vi upp tre nummer ur musikalen och det kändes asnajjjs!   Var egentligen inte alls pepp på den där mässan men det var jättekul faktiskt.  Blir helt varm i kroppen när jag tänker på mina ursköna klasskompisar. De är så härliga allihopa.  och så talangfulla. Känner mig faktiskt lyckligt lottad som har dessa människor i mitt liv!  
Sen nu på kvällen när all stress och ångest släppt (ÄNTLIGEN!!)  så blev jag, som jag nästan alltid blir när stressen släpper, överdrivet flummig. Så har retat gallfeber på mina köksvänner hahaa!  
Men kvällen var ytterst mysig. Bastning och sen ost-och-kex-mys. mummssss!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar