måndag 24 mars 2014

♡jag sträcker mig♡

räknar ned, jag känner mitt hjärta slå
aldrig känt mig så avdomnad förut
kall som is, och som natten framför mig
äcklande, mörker omkring mig
du är så kall, och så långt bort från mig
jag sträcker mig för att nå dig,
men jag famlar i bara luft

vakna,  vakna, vakna
jag försöke rädda dig
men vet att det är för sent

Går förbi, försöker att hitta sätt att berätta för dig
att jag är här, men knappt levande
rädslan tar över alla tankar
förgiftar alla mina rörelser
jag skriker, kan du höra mig
eller skriker jag ut i bara luften?

vakna,  vakna, vakna
jag försöke rädda dig
men vet att det är för sent

låt mig falla isär
jag kanske reser mig, men jag blir aldrig hel igen
låt mig inte fallar isär
jag kommer aldrig känna igen

räknar ned, jag känner mitt hjärta slå
aldrig kännt mig så avdomnad förut

vakna,  vakna, 
jag försöke rädda dig
men vet att det är för sent
vakna
jag försökte rädda dig
låt mig försöka rädda dig
men snälla säg inte att det är för sent



1 kommentar: