måndag 17 mars 2014

♡FRAMTID♡

Funderar massa på vad jag vill göra till hösten.
Har massor av ideer.  Är inte 100% på något av det, så tänker att jag söker in till allt och ser vad det tar mig. ha!

Söker till några teaterskolor
plugga Singer-songwriter nånstans. Är ganska inne på just musik för tillfället. Känner att teater har jag gjort och kommer jag inte in på nån av teaterskolorna så går jag hellre ett år och pluggar musik. åååh vore så kul!!
Eller kanske gå på Högskolan och studera Genusvetenskap, psykologi eller något sånt kul.

Känns dock surt att tänka på hösten. för det betyder ju att jag slutat på Musikallinjen och det orkar jag inte tänka på D:: usch vad sorgligt!!!

nejnej lyckliga tankar.  Musikalen har premiär om lite mer än två veckor. Dock började vi repa förra måndagen. GALET! hur ska vi hinna med allt?  Jag pendlar mellan "åh det kommer gå bra, vi klarar det här galant" och "NEEEJ OMG FAIL OMG NEHHH"

Ne det kommer nog bli hur awesome som helst. Min karaktär är lite ond och det gillar jag. :) mowhahahahahhaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar