torsdag 21 mars 2013

♡YOU♡


spelade in detta för ett tag sen.
kan la lika gärna länka det här ju! ;D

Vet att det ska vara en positiv låt, och det tycker jag väl att det är.
men jag tolkar den på ett lite annat sätt.
Låten påminner mig om mamma på något sätt, saknaden, ovissheten. Hon var ju ändå min största supporter, så allt är ju pga henne.  Hade det inte varit för att hon anmälde mig till den där teatergruppen som 7 åring, så hade mitt liv sett helt annorlunda ut.

If only you could see me now
I live my dream, I owe it all to you


So even if disaster strikes, I close my eyes
And then I´m next to you



Nu var det ju inte meningen att detta skulle bli ett deppigt inlägg precis xD
Jag blir både glad och ledsen när jag hör den låten.    Det kommer i alla fall vara min tribute låt till mamma ett tag.  För allt det som är bra i mitt liv är just bra pga av henne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar