fredag 15 mars 2013

♡en natt med sömn♡

asså jag är redan utrött på min hårfärg :( 
Har dock en färgburk till att använda :(

Vad ska vara nästa färg då?
Blond igen? jag gillar det, men tröttar på två sekunder D: 
funderar på röd/oranget hår,  antingen RIKTIGT ORANGET!!  för det är gööörsnyggt, men orka få ur den färgen ur håret sen :(   
annars så ska jag färga det snäppet mer morots-aktigt. Eller Tona ska jag göra.. för en gångs skull (måste ju tänka på håret, säger hon som färgar det varannan månad...)

Rosa har varit min favoritfärg! Man känner sig så ..levande i den färgen typ ! xD fint fint fint





2 kommentarer:

  1. Jag gillade när du hade gult hår :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaa ja det var fint ! xD

      naat. hade vart assnyggt om det var mer jämnt xD

      Radera