torsdag 10 april 2014

Kaniner små

ÅHaft en mini"konsert" i danssalen idag. Eftersom jag var lite nervös över mitt framträdande på lördag så fick mina kära internatvänner agera försökskaniner och lyssna på mig.  

Lyckades spela alla låtar utan att sabba mig.  Oh yes! :)  kanske beror på att jag inte är så nervös inför dessa människor, eller så har jag helt enkelt blivit mer van vid att sjunga inför folk. 

Imorgon bär det av hemåt. Påsklov. 
Vill stanna kvar här och bara lata mig varje daag med alla härliga människor. 
Men ska ändå bli mysigt att komma hem till familj och vänner. Spela på Ukm och såklart ha treeevligt på systers möhippa. Wiihoo 

Väskan är nu packad och jag ligger i sängen och lyssnar på nattmusik. 
Sovasovasova.imon blir det balett och tågresa. Ha kul 
 Kul att färgen i min lugg är som bortblåst. Säämst (vi kan låtsas att det ska va så) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar