tisdag 31 mars 2015

♡tjo♡

Bloggandet Ja.

2 terminer klara, 1 kvar.  O_O ojoj

Just nu vet jag inte vad jag tycker om det, pendlar mellan "åh nej så tråkigt, kan det inte fortsätta för alltid" och "skönt, kanske ska sluta redan nu"

Usch, vet inte alls. Vi har lov nu, men jag orkar inte med nått.
Det gör ont i mig att bara sova till och med.

Systern min och Jakob var här i en vecka, det var jättekul och mådde hur bra som helst med dem här.   Sen åkte de hem och jag gick in i sova-och-titta-på-serier-mode.  Visst inget fel med att slappa, men har lite saker jag måste få gjort denna veckan. Men orkar inte alls med det just nu.

Satt och pillade i studion idag, fick ihop lite piano till projektet, men måste få det att låta snyggt + spela in vocals. uuuuuggggh  
Tycker ju sånt här är superkul i vanliga fall.  Vill bara komma ur denna svackan. Tyvärr haft den i typ 2 månader nu.

Jaja, klaga kan alla.
Ska försöka skriva mer peppande saker.   Men först ska jag städa mitt rum för snart kommer några av mina favoritflickor från Eslöv hit <3 <3 yeeey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar