onsdag 13 augusti 2014

♡skrivkramp♡

Orka ha skrivkramp

Verkligen.

Vill skriva låtar
Vill spela in låtar.
Men asså det är så svårt. För det är aldrig, aldrig tyst i detta huset. aja, så är det väl att bo med 6 personer varav två är minibarn. De två är verkligen aldrig tysta vill jag lova.

aja, idag hann jag spela in vocals till två låtar i alla fall. Den ena är klar, så de är väl najssss det.
Sitter och spånar på idéer till låtar. Är inspirerad av så mycket just nu, men får inte ned det i ord eller melodi. DET ÄR SÅ FRUSTRERANDE. AAAAAAERRGHGH *blir Hulken och skriker argt*

Har satt upp lite deadlines för när låtar ska bli klara. Denna veckan vill jag ha klart Collaben jag gör med Jessica. och klar lär den bli för har bara stämmor kvar att lägga (wiih)

Förr i tiden var jag jätte produktiv och la ut covers och sånt på min youtube varje vecka, om inte flera låtar i veckan. men nu.. Det känns nästan som om jag måste lägga ut saker, bara för att. uuugh så tråkigt.  Df håller jag mer på med min egna musik istället. mycket roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar