torsdag 17 oktober 2013

♡blog-ya-heart-out♡

♥Jag har fått en blog your heart out award av systra mi http://saramodigh.bloggplatsen.se/

När man får ett sånt award ska man svara på fem frågor och och sedan nominera 5 andra bloggare som har mindre än 100 följare ( glöm inte bort att berätta för dom du har nominerat dom så att dom vet)
 
 
 
 
 
 
 
Vem eller vad uppmuntrade dig till att börja blogga?

Ingen aning, jag bloggar ju inte speciellt mycket hehe.  Ibland bara. 
bloggar väl när jag behöver skriva av mig lite xD
 
Hur valde du ämne att blogga om?
 
usch men har ju inget ämne. ;__; 

Någonting de flesta inte känner till om dig?
 
Jag bor i Skåne för tillfället.  den ni

Vilka tre ord beskriver din stil?
 
Färgglatt
roligt
Retro
 
Vad gillar du att göra när du inte bloggar?

Hålla på med teater, dans, musik, läsa och kolla på tvserier  woopwooph
 
Jag nominerar:
DEN SOM VILL! ;D


1 kommentar: