fredag 26 oktober 2012

♡OH GOD WHY♡

.... så pinsamt. vart skall jag ta vägen?!
Fick en ..kärleksförklaring igår kväll. Det var...lite skrämmande.

En tjej jag snackat med på ett forum och på Twitter i TVÅ veckor, (bara två kom i håg det!)  har antagligen blivit helt kär i mig. Och det kan ju vara lite smickrande.  OM det inte varit för alla dessa tweets hon skriver om mig.   O_O
"I love you, dearie, whether you read my tweets or not <3" 
"I hate this, I wish she would talk to me :'(.  Such torture. Why? *sobs brokenly*" 

asså. vad gör man?  Man får ju inte direkt lust att skriva tillbaka och säga att; ne du, jag gillar inte dig på det sättet du.    
Pinsamt det här!

Tog till mig mod och skrev till henne och nu skriver hon om hur hennes hjärta är brustet och hur ONT det gör!
Jag kan inte ta det här seriöst!  ne. ska dränka mina tankar i nån tv-serie.
usch vad jobbigt det här var då.   plutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar