söndag 4 januari 2015

♡jag vet inte ens, äckligt och förvirrande♡

tjooo, hej hallå här är jag igen

asså
på senaste tiden har jag haft så himla sjuka drömmar.    Otroligt äckliga drömmar.

Det började för några veckor sen med att jag drömde att jag var fången med några andra, vet ej varför, men jag tvingades i alla fall titta på när de andra blev brutalt mördade, och jag kunde inte göra något för att hjälpa dem.     Sen har jag drömt några gånger i veckan att jag ser någon bli mördad, att jag blir mördad, eller att jag själv mördar någon.

Det är lite .... äckligt.    Jag vet att de är drömmar, och är inte egentligen rädd för att sova om nätterna, för jag vet ju att det är en dröm, och vaknar aldrig upp från drömmen och är rädd eller så.
Utan jag vaknar på morgonen och tänker "va faaan????"  

Undrar lite om jag är ett psycho eller nått.  borde man va rädd för att sova om man har mardrömmar som dessa?  
Jag gillar ju inte att ha dessa drömmar. ALLS.   men är inte rädd för att sova direkt.


hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar