tisdag 3 december 2013

♡TINY HEART♡

Hej mig själv och den enda personen som läser denna blogg.
Trevligt att råkas.  tacktack

Sitter här i mitt rum och försöker klura ut livets stora gåtor.
Kommer tyvärr inte fram till särskilt mycket.

Bara att livet utvecklas och utvecklas. Jag är inte samma person idag som jag var igår, de förändringar är små och andra är stora. Stora som hus känns det som ibland.

Sen jag flyttade hemifrån i Augusti så har jag stött på flera stora förändringar, om det beror på att jag fått nån sorts ny distans, vuxit som människa eller något sånt vet jag ej.   Har haft jättesvårt att vänja mig vid vissa av dessa förändringar, antar att det kommer att bli lättare med tiden, men just nu vill jag bara fokusera mig på skolan och att lära mig allt jag kan. Inte sitta här och vara förvirrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar