lördag 22 september 2012

♡LOOKIE HERE♡

hey sveys.  GO Matilda. It's ma birthday! :)
yey!

såååhe. ja. klockan är tre på morgonen. är alldeles för pigg för att sova. Kan vara för att jag drack cola innan. Det fungerar icke bra med mitt huvud. nono!


Asså. Jag är fortfarande jätte sugen på att färga mitt hår. I nån fin färg, men tyvärr så måste man ju ha ett jobb, och det kan vara lite svårt att få nått om man kommer dit med rosa, eller gult hår.  tyvärr!
Så ska det ju absolut inte vara!!  Borde kanske revoltera och färga det i alla regnbågens färger. PERFEKT YEA? 



asså aaah mitt rosa hår <3  VILL HA IGEN!
funderar på att skaffa en ljusare variant kanske? Typ blanda med massa balsa när man ska färga. 
hmm. ljust, ljust rosa?
eller kanske
ljust, ljuuuuuust lila.   :3  

åh det vore perfekt ju.  ska fangurla över detta nu inatt. 
Fina färger i håret är så..mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar