torsdag 12 juli 2012

♡FED UP WITH THE FANTASIES♡

Eftersom jag börjar jobba på måndag (yey) och jag tvungen att ha på mig jeans... så var jag illa tvungen att åka in till stan och köpa ett par.
Äger inga rediga jeans och har inte gjort det på typ 5 år. Det är fett obekvämt, fattar inte hur folk orkar ha på sig det jämt . blä.

passade på att köpa in lite fler öronhängen, det var rea på ur och penn  (när är det inte rea där?)  anywho det är bara ok att köpa därifrån om det är 70%rea typ. kvaliten är ju som den är. lol
de är färgglada och fina. me likey!
Köpte hårfärg också, för nu ska mitt hår bli blont igen!!  /care..?! xD

ohwell.... this song is my jam
Du vet ibland när man hittar en låt som man bara önskar att det var jag som skrev den.. this one man....  typ alla mina känslor i en enda låt.   fan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar