lördag 30 juni 2012

♡RAGGEDY DOCTOR♡

hey flickor och pojkar och välkomna till yttre rymden.

..om jag nu ska va seriöst. eheehe. så ja... om folk inte redan visste det. så är jag en.. så kallad musiker. (lol)
skriver låtar i min ensamhet och spelar sedan in dem i min mini studio på min gamla surdator som hatar mig!!
På senaste tiden har jag skrivit massa låtar om Doctor Who.. JAG VET!  kalla mig nörd, det  gör alla andra redan.    Men det hjälper mig med att sortera mina fangurliga känslor. Det tar över min själ annars, OCH det skulle inte vara roligt....för NÅGON!     O_O 

eehe aja, som sagt... senaste låten jag skrev fick handla om Amy Pond (fast jag gillar inte henne....ALLS!) men blev smått inspirerad av hennes historia ändå...(aka, Doctorn träffar henne som barn säger "kommer tillbaka om 5 minuter" och VIPS 12 år senare dyker han upp på  hennes trappa.... män säger jag bara. *fnys*)   

anywhooo... HÄR finns låten att lyssna på.  ;)  *hint hint*   Den heter.... Raggedy Doctor.  

peace out homies :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar